رفتن به محتوای اصلی

بنام ایزد منان

شرکت میراکالا از سال 1395 بصورت رسمی در سطح اینترنت شروع به فعالیت رسمی نوده است.

این شرکت که در سال های قبل همچون همکاران دیگر در این صنعت در بازار تهویه هوا بصورت کسب و کار سنتی فعالیت مستمر داشته است.

پس از رشد و فراگیری خدمات اینترنتی و سطح دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت و دستگاه های متناسب جهت استفاده از خدمات در بستر وب افزایش پیدا کرد شرکت میرکالا تصمیم بر راه اندازی وب سایت رسمی خود در جهت ارائه خدمات به مشتریان عزیز را گرفت.

سیاست های کلی این شرکت مبنی بر خدمات جزئی و کلی برای شما مشتریان گرامی میباشد که از ابتدای مسیر مشاوره تا اجرا و خدمات سرویس ماهیانه در کنار شما خواهد بود.

این خدمات بدین صورت است که شما مشتریان دغدغه نداشته باشید جهت تامین کالا – مشاوره برای کانال کشی و نقشه کشی تهویه هوای متناسب با ساختمان و تاسیسات آن باشد و یا دغدغه ای از جنس اجرا و خدمات پس از فروش سرویس های آن که یکی از پر بحث ترین های امروزه صنعت تهویه هوا میباشد.

شرکت میراکالا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تهویه هوای صنعتی و خانگی و یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید انواع لوله فلکسیبل , عایق الاستومری و دریچه هوا میباشد.

این شرکت با استفاده از کادر مجرب و متخصص و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته گامی بلند در راستای ارائه خدمات تهویه هوا به شما مشتریان عزیز ارائه بدهد.

تمامی محصولات تولیدی و عرضه شده در این شرکت داری 6 تا 18 ماه گارنتی میباشند.

شرکت میراکالا همراه همیشگی شما خواهد بود و از ابتدای مسیر در کنار شما مشتریان هستیم تا زمانی که کارفرما درخواست قطع ادامه همکاری داشته باشد.

شرکت میرا کالا متشکل از 5 بخش اصلی به شرح لیست زیر میباشد.

1- واحد مدیریت

2- واحد اداری

3- واحد فروش

4- واحد اجرا و نصب

5- واحد خدمات و سرویس

فرآیند کار خدمات تهویه هوا توسط میراکالا بدین صورت میباشد گه با اولین تماس مشتری گرامی , کارشناس بخش فروش راهنمای های لازم جهت به پاسخ رسیدن مشتری ر انجام داده و پس از ثبت سفارش و ارجاع آن به بخش اداری , کارشناس نقشه کشی به محل ساختمان مشتری اعزام میشود تا پس از بررسی میدانی , نقشه و تجهیزات مورد نیاز را ثبت کند.

پس از مرحله نقشه کشی باید با کارفرما جهت ارائه نقشه و اقلام و تجهیزات مورد نیاز و پیش فاکتور برگزار میشود.

پس از تائید پروژه توسط کارفرما , کارشناسان اجرا و نصب برای شروع فرآیند آن اعزام میشوند.

شما مشتری گرامی از خدمات پس از فروش بدون محدودیت لذت یک همکاری بلند مدت را با میراکالا خواهید داشت.

شرکت میرا کالا برای پروژه ها از تکنولوژی روز دنیا و کالا های با کیفیت بالا و متناسب با بودجه مشتری استفاده میکند.

تمامی محصولات تولید توسط میراکالا اعم از لوله فلکسیبل , عایق الاستومری و دریچه هوا و انواع فلنج کانال دارای 6 تا 18 ماه ضمانت نامه کتبی هستند.

این مشتری مداری و جلب رضایت شما مشتریان عزیز باعث شده است تا در کمترین زمان بتوانیم از اعتبار مناسبی در دنیای مجازی کسب کنیم.

از اعتماد شما مشتریان بسیار سپساسگزاریم.

برگشت به بالا
×بستن جستجو
جستجو
تماس با کارشناس فروش ارسال پیام در واتساپ