رفتن به محتوای اصلی

خرید دریچه فن کویل آلومینیومی

دریچه فن کویل آلومینیومی

معرفی دریچه فن کویل آلومینیومی

امروزه با توجه به تنوعی که در عرضه محصولات تهویه هوا صورت گرفته، دریچه بازدید فن کویل نیز جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده است.

در میان انواع دریچه فن کویل، دریچه هایی از جنس آلومینیوم، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه کیفیت محصول داشته است.

برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد.

مشاهده مقاله جامع دریچه فن کویل چیست ؟

مشخصات فنی دریچه آلومینیومی

از نظر جنس، دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و وزن آن سبک است. از نظر ابعاد نیز، بر طبق سفارش مشتری، در ابعاد مختلفی ساخته می شود. رنگ به کار رفته در این نوع دریچه فن کویل آلومینیومی، از نوع رنگ های پودری الکترواستاتیکی است که در کوره پخت می شود.

از نظر ساختار این دریچه ها در انواع مختلفی چون ساده، شیاردار، شیاردار با گریل، لولادار، قفل لولایی یا وزنه ای بسته به نوع کاربردی که دارند، تقسیم بندی می شوند.

دریچه فن کویل آلومینیومی
دریچه فن کویل آلومینیومی

انواع دریچه فن کویل آلومینیومی

دریچه فن کویل آلومینیومی ساده: این دریچه در مواردی به کار می رود که هوای برگشتی فن کویل از طریق داکت تامین می شود. بنابراین در شکل ظاهری این دریچه ها هیچ گونه منفذ یا شیاری ملاحظه نمی کنید.

دریچه فن کویل آلومینیومی خطی: شامل بدنه ای کاملا آلومینیومی است که در روی آن دریچه ای تعبیه شده است که، برای سهولت کار، می توان لولا یا قفل زیمنس هم به آن افزود. در این دریچه می توان از فیلتر هم استفاده کرد که این فیلتر، می تواند نوعی توری ساده باشد که به منظور جلوگیری از ورود حشرات، گرد و غبار به داخل سیستم تهویه هوا، بکار گرفته می شود.

دریچه فن کویل آلومینیومی گریل دار: در این دریچه ها شیارهایی روی بدنه ایجاد شده است که با آنها می توان هوای برگشتی مورد نیاز برای سیستم فن کویل را تامین کرد. اندازه گریل، 9 یا 18 سانتی متر می تواند باشد.

دریچه فن کویل آلومینیوم مشبک: این نوع دریچه، بدنه ای آلومینیومی با دریچه های قابل تنظیم دارد. دریچه ها در زاویه هایی بین صفر تا 45 درجه امکان جابجا شدن دارند.

دریچه فن کویل آلومینیومی گل سقفی: این نوع دریچه کاربرد دکوراتیو داشته و در سقف محیط های تجاری و اداری استفاده می شود تا نمای بهتری به ساختمان ببخشد و بعضا به صورت پله ای هم به بازار عرضه شده است.

دریچه فن کویل آلومینیومی کله قندی: که به دلیل شکلی که دارد، به این نام خوانده می شود.

دریچه فن کویل آلومینیومی پره و شیارهایی z مانند دارند.

دریچه آلومینیومی ترکیبی.

با توجه به تنوع بالایی که این محصولات دارند، چنانچه قصد تهیه و خرید دارید، بهتر آن است که از افراد آگاه در این زمینه کسب اطلاع کنید.

در راستای نیل به این هدف شرکت میرا کالا اقدام به عرضه محصولاتی با کیفیت در جهت کسب اعتماد و رضایت مشتری، به صورت اینترنتی نموده است که به راحتی می توانید از تیم تخصصی این مجموعه در زمینه هرگونه خدمات تهویه هوا مشاوره بگیرید.

با میرا کالا در مسیر انتخاب، با اطمینان گام بردارید.


به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه فن کویل آلومینیومی با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.

تلفن ثابت :        793 132 66 –021

تلفن همراه :     190 34 10 0912

در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
×بستن جستجو
جستجو
تماس با کارشناس فروش ارسال پیام در واتساپ